ápr
1

Egy jó forgószék meghatározó szempontja lehet akár az egészségnek is a kényelem mellett, különösen azoknak lehet fontos egy kényelmes, minőségi forgószék beszerzése, aki gyakran dolgozik irodában, vagy akár otthon sokat ügyködik a gépe előtt, egy kényelmetlen forgószék a derék és a hát ellensége lehet.

Fekete forgószékA forgószékeknek rengeteg típusa van: Linea, Studio Plus, RIM, és még sorolhatnám, de ezek a legminőségiebbek. Egy forgószék lehet drága, de az okkal drága, szóval nehogy azért döntsetek egy olcsóbb forgószék mellett, mert olcsóbb pedig ugyanúgy néz ki szinte, mint a drágább, mert az egy nagyon rossz döntés lehet az esetek 95%-ban. Miért? Az ár természetesen nem (nem csak) a kinézetét képviseli a forgószéknek, hanem a tartósságát (ezt hülyén fogalmaztam meg...), tehát hogy milyen sokáig tartja meg eredeti formáját, és milyen hosszú életű lesz. Én már kétszer is megszívtam így, mindig az olcsó forgószék mellett döntöttem, mert ugyanúgy néztek ki, aztán egy év se kellett, és a szivacs, vagy párna, vagy mittudomén mi az amin ülünk, szétszakadt...persze nem teljesen, csak egy csík mentén, ami nem annyira feltűnő, de elég hülyén néz ki. Először azt hittem, hogy én nem vigyázok kellően a forgószékemre, de aztán rájöttem miután a második is hasonlóképp tönkrement, hogy egy olcsó, igénytelen forgószékre akármenyire is vigyázol, ha rendszeresen használod, akkor egy év alatt annyi neki (ja és persze azt hozzá se tettem, hogy mind a kettő idegesítően nyikorgott ha hátradőltem benne). 1 éve vettem egy drágább forgószéket, igaz erre is vigyázok, és még kutyabaja, majdnem olyan mint újkorában, a szivacs nem süppedt be és nem nyikorog, szóval szuper!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakberendezesi-otletek.blog.hu/api/trackback/id/tr261886543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása